Pesquisar

6 de dez. de 2011

[AUDIO] OUÇA E ACOMPANHE "IN THE MOURNING" A NOVA MUSICA DO PARAMORE COM TRADUÇÃO!!!

OUÇA :




LETRA E TRADUÇÃO :

In The Mourning

You escape like a runaway trainOff the tracks and down againAnd my heart's beating like a steam boat tugging All your burdensOn my shoulders
In the mourning I'll riseIn the mourning I'll let you dieIn the mourningAll my worries
Now there's nothing but time that's wastedAnd words that have no backboneNow it seems like the whole world's waitingCan you hear the Echoes fading
In the mourning I'll riseIn the mourning I'll let you dieIn the mourning All my sorries
And it takes all my strength Not to dig you up From the ground in which you layThe biggest part of meYou where the greatest thingAnd now your just a memory to let go on
In the mourning I'll riseIn the mourning I'll let you dieIn the mourningAll my sorries
In the mourning I'll riseIn the mourning I'll let you dieIn the mourning All my sorries 

De luto

Você escapa como um trem desgovernadoDescarrila e cai mais uma vezE meu coração está batendo como um barco a todo vaporTodos os seus fardosSobre os meus ombros
De luto eu vou subirDe luto eu vou deixar você morrerDe lutoTodas as minhas preocupações
Agora não há nada, só o tempo desperdiçadoE as palavras que não têm fundamentoAgora parece que o mundo inteiro está esperandoVocê pode ouvir os Ecos sumindo
De luto eu vou subirDe luto eu vou deixar você morrerDe lutoTodas as minhas desculpas
E isso toma todas as minhas forçasNão poder te desenterrarDo solo aonde você deixa A maior parte de mimVocê foi a maior coisaE agora você é só uma memória pra abandonar
De luto eu vou subirDe luto eu vou deixar você morrerDe lutoTodas as minhas desculpas
De luto eu vou subirDe luto eu vou deixar você morrerDe lutoTodas as minhas desculpas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nenhum comentário:

Postar um comentário